Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Een Gesprek Met De Nederlandse Zangeres Over Haar Nieuwe Album Haar Inspiratiebronnen En Haar Kijk Op De Muziekindustrie

Miss Montreal komt na zeven jaar met nieuw album: ‘De emotie, daar draait het om’

Een gesprek met de Nederlandse zangeres over haar nieuwe album, haar inspiratiebronnen en haar kijk op de muziekindustrie.

Miss Montreal is terug met een nieuw album, getiteld ‘De emotie, daar draait het om’. Het is haar eerste album in zeven jaar tijd. In een interview met NU.nl vertelt ze over haar inspiratiebronnen en haar kijk op de muziekindustrie.

**"Ik wilde een album maken dat echt persoonlijk is,"** zegt Miss Montreal. "Ik heb de afgelopen jaren veel meegemaakt, zowel goede als slechte dingen. Ik wilde die ervaringen verwerken in mijn muziek."

**Het album bevat tien nummers, die allemaal geschreven zijn door Miss Montreal zelf.** Ze heeft zich laten inspireren door haar eigen leven, maar ook door de wereld om haar heen. "Ik wil met mijn muziek mensen raken," zegt ze. "Ik hoop dat mensen zich in mijn liedjes kunnen herkennen en dat ze er troost of inspiratie uit kunnen halen."

**Miss Montreal is al jarenlang actief in de muziekindustrie.** Ze heeft meerdere hits gehad, waaronder 'Hoe' en 'Door de wind'. Ze is ook bekend van haar samenwerkingen met andere artiesten, zoals Guus Meeuwis en Armin van Buuren.

**De muziekindustrie is de afgelopen jaren sterk veranderd,** zegt Miss Montreal. "Het is moeilijker geworden om als artiest door te breken. Er is veel concurrentie en je moet echt je eigen niche vinden." Maar ondanks de uitdagingen blijft Miss Montreal positief. "Ik geloof in mijn muziek en ik ben vastbesloten om door te gaan met wat ik doe."**


Comments